Friday, January 07, 2011

Politiktoons No. 127: Aung San Suu Kyi

Cartoon by Sacrava (on the web at http://politiktoons.blogspot.com
and also at http://sacrava.blogspot.com)



6 comments:

  1. Anonymous7:45 AM

    I prefer male leadership, thank you!

    ReplyDelete
  2. Anonymous8:00 AM

    ខ្ញុំយល់ថា ប្រព័ន្ធសារព័ត៌មានបស្ចឹមលោកមួយចំនួន ហាក់ ដូចជាធ្វើពើ មើលរំលងការពិតជាក់ស្ដែង ។ ពួកគេហាក់ដូចជាកមពុងនិយាយអបអរ ដោយគ្មានបានវិភាគរឿងរ៉ាវលោកស្រីអ៊ុងសាងស៊ូជី អោយបានស៊ីជម្រូវសោះឡើយ ។ មែនទេនទៅ

    លោកស្រីអ៊ុងសាងស៊ូជី បានរួចពីការឃុំឃាំងក្នុងគេហដ្ឋាន គឺដោយសារ
    ការផុតកំណត់តែប៉ុណ្ណោះ ។ សូមជ្រាបថា ការដែលលោកស្រីអ៊ុងសាងស៊ូជី មានសិទ្ធសេរីភាពដូចឥឡូវនេះ វាមិនមែនជា
    ជោគជ័យ​នៃកម្លាំងអ្នកប្រជាធិបតេយ្យ ស្អីនោះទេ ។សម្របសម្រួលមកគឺចាញ់បោក​របបសឹកភូមាជាដដែល ព្រោះអី​ ឥឡូវនេះ
    ពួកមេទាហានគ្រាក់ៗទាំងនោះ បានកាន់កាប់អំណាច យ៉ាងស្របច្បាប់ ជាពិសេស
    ដោយយោងទៅច្បាប់រដ្ឋធម្មនុញ្ញភូមាទៀតផង ។

    ReplyDelete
  3. Anonymous9:19 AM

    Can anyone name a country or nation that was founded by the leadership of a woman? I assume this lady is the leader of Burma.

    ReplyDelete
  4. Anonymous12:01 PM

    Frankly I would answer clearly that was Preah Neang Soma
    'the daughter of the moon'.She was founded the Funan.
    Later this state became "Khmer Empire".

    ReplyDelete
  5. Anonymous12:21 PM

    she looked worn out due to her times in jail!

    ReplyDelete
  6. Anonymous7:09 PM

    England, New Zealand, Philipin, Australia, German and many more have women as Prime Minister or President.

    ReplyDelete