Monday, April 22, 2013

ដំណឹងល្អ រៀបរៀងដោយ លោកយ៉ូហាន -- John 18

 

Jesus answered, “You say that I am a king. In fact, the reason I was born and came into the world is to testify to the truth. Everyone on the side of truth listens to me.”

“What is truth?” retorted Pilate. 
ដំណឹងល្អ រៀបរៀងដោយ លោកយ៉ូហាន



 (Especially what it means to be "born again")


Complete Gospel of John

ព្រះយេស៊ូ ​មាន​ព្រះបន្ទូល ​តប​ថា៖ «លោក ​ទេ​តើ ដែល​មាន​ប្រសាសន៍​ ថា, ខ្ញុំ​ ជា​ស្ដេច។  ខ្ញុំ​ កើត​មក, ហើយ ​ខ្ញុំ​ មក​ក្នុង ​លោក​នេះ ដើម្បី ​ផ្ដល់​សក្ខីភាព ​អំពី​ សេចក្ដី​ពិត។  អ្នក​ណា ​កើត​ពី ​សេចក្ដី​ពិត, អ្នក​នោះ ​នឹង​ស្ដាប់ ​សំឡេង​ខ្ញុំ។» 

លោក​ពីឡាត​ ទូល​ព្រះអង្គ​ ថា៖ «អ្វី​ទៅ ​សេចក្ដី​ពិត​នោះ


គេ​ ចាប់​ព្រះយេស៊ូ 

កាល​ព្រះយេស៊ូ​ មាន​ព្រះបន្ទូល ​ដូច្នោះ ​រួច​ហើយ, ព្រះអង្គ​ យាង​ទៅ​ខាង​ នាយ​ជ្រោះ ​កេដ្រូន​ ជា​មួយ​ពួក​សិស្ស។  នៅ​ទី​នោះ មាន​សួន​ឧទ្យាន​មួយ។  ព្រះអង្គ​ យាង​ចូល​ ទៅ​ក្នុង​ សួន​ឧទ្យាន​នោះ​ ជា​មួយ​ពួក​សិស្ស។  

រីឯ ​យូដាស​ ជា​អ្នក​ក្បត់​ព្រះអង្គ ​ក៏​ស្គាល់​កន្លែង ​នោះ​ដែរ, ព្រោះ​ ជា​កន្លែង ​ដែល​ព្រះយេស៊ូ និង​ពួក​សិស្ស ​ធ្លាប់​ជួបជុំ​គ្នា​ ជា​ញឹកញាប់។  ដូច្នេះ យូដាស​ នាំ​កង​ទាហាន និង​កង​រក្សា​ព្រះវិហារ​ ចូល​មក, ទាំង​កាន់​ចន្លុះ, កាន់​គោម, កាន់​អាវុធ​ផង។  ពួក​នាយក​ បូជាចារ្យ និង​ពួក​ខាង ​គណៈ​ផារីស៊ី បាន​ចាត់​ អ្នក​ទាំង​នោះ ​ឲ្យ​មក។
 
ព្រះយេស៊ូ ​ឈ្វេង​យល់ ​ហេតុការណ៍​ ទាំង​ប៉ុន្មាន ​ដែល​ត្រូវ​កើត​ ដល់​ព្រះអង្គ, ព្រះអង្គ ​ក៏​យាង​ទៅ​មុខ, មាន​ព្រះបន្ទូល ​សួរ​គេ ​ថា៖ «អ្នក​រាល់​គ្នា ​មក​រក​ នរណា

គេ​ ទូល​ព្រះអង្គ​ ថា៖
«រក​ឈ្មោះ​ យេស៊ូ,​ ជា​អ្នក​ភូមិ ​ណាសារ៉ែត។»

ព្រះអង្គ​ មាន​ព្រះបន្ទូល ​ទៅ​គេ​ ថា៖ «គឺ ​ខ្ញុំ​ ហ្នឹង​ហើយ។»  (រីឯ​ យូដាស ​ជា​អ្នក​ក្បត់​ព្រះអង្គ ​ក៏​នៅ​ជា​មួយ​ ពួក​គេ​ដែរ។)  កាល​ព្រះយេស៊ូ​ មាន​ព្រះបន្ទូល ​ទៅ​គេ​ ថា, គឺ ​ខ្ញុំ​ ហ្នឹង​ហើយ ដូច្នេះ​, គេ​ ថយ​ក្រោយ, ហើយ ​ដួល​ដាច់ផ្ងារ​ ទាំង​អស់​គ្នា។
 
ព្រះយេស៊ូ ​មាន​ព្រះបន្ទូល​ សួរ​គេ​ម្ដង​ទៀត​ ថា៖ «អ្នក​រាល់​គ្នា​ មក​រក​ នរណា?» 

គេ​ ទូល​ថា៖ «រក​ឈ្មោះ ​យេស៊ូ​, ជា​អ្នក​ភូមិ​ ណាសារ៉ែត។»
 
ព្រះយេស៊ូ​ មាន​ព្រះបន្ទូល ទៅ​គេ​ ថា៖ «ខ្ញុំ​ បាន​ប្រាប់ ​អ្នក​រាល់​គ្នា​ ថា, ខ្ញុំ ហ្នឹង​ហើយ។  បើ ​អ្នក​រាល់​គ្នា​ មក​រក​ខ្ញុំ, ទុក​ឲ្យ​អ្នក​ ទាំង​នេះ ​ចេញ​ទៅ​ចុះ។»  ព្រះអង្គ ​មាន​ព្រះបន្ទូល ​ដូច្នេះ ស្រប​តាម ​សេចក្ដី​ ដែល​ព្រះអង្គ ​បាន​ថ្លែង​ទុក​មក ​ថា៖ «អស់​អ្នក​ ដែល​ព្រះអង្គ​ ប្រទាន​មក​ ទូលបង្គំ. ឥត​មាន​ នរណា​ម្នាក់ ​ត្រូវ ​វិនាស​ឡើយ។»
 
លោក​ ស៊ីម៉ូន-​ពេត្រុស​ មាន​ដាវ​មួយ។  គាត់​ ហូត​, កាប់​អ្នក​ បំរើ​ម្នាក់ ​របស់ ​លោក ​មហា​បូជាចារ្យ​ ដាច់​ស្លឹក​ ត្រចៀក​ស្ដាំ។  (អ្នក ​បំរើ​នោះ​ ឈ្មោះ​ ម៉ាលកុស។)

ព្រះយេស៊ូ​ មាន​ព្រះបន្ទូល ​ទៅ​លោក ​ពេត្រុស​ ថា៖ «ស៊ក​ដាវ​ ទៅ​ក្នុង​ស្រោម ​វិញ​ទៅ!  តើ​ អ្នក​ មិន​ចង់​ ឲ្យ​ខ្ញុំ​ ផឹក​ពី​ពែង ​នៃ​ទុក្ខ​លំបាក ដែល​ព្រះបិតា​ ប្រទាន​មក​ខ្ញុំ ​ទេ​ឬ?» 

ព្រះយេស៊ូ ​នៅ​មុខ ​លោក​មហា​បូជាចារ្យ; ​លោក​ពេត្រុស​ បដិសេធ​ មិន​ទទួល​ស្គាល់​ ព្រះយេស៊ូ

ពួក​ទាហាន និង​មេ​បញ្ជាការ ​របស់​គេ, ព្រម​ទាំង ​កង​រក្សា​ព្រះវិហារ ​របស់ ​ជន​ជាតិ​ យូដា, នាំ​គ្នា​ ចាប់​ព្រះយេស៊ូ, ​ហើយ ​ចង​ព្រះអង្គ។  គេ ​នាំ​ព្រះអង្គ ​ទៅ​ជួប ​លោក​អាណ​ មុន​គេ, ព្រោះ ​លោក​ ត្រូវ​ជា​ឪពុក​ក្មេក ​របស់ ​លោក​កៃផាស ដែល​កាន់​ តំណែង​ ជា​មហា​បូជាចារ្យ ​នៅ​ឆ្នាំ​នោះ។  គឺ​ លោក​កៃផាស​ នេះ​ហើយ ដែល​បាន ​ឲ្យ​យោបល់​ ទៅ​ជន​ជាតិ​ យូដា​ ថា, គួរ ​ឲ្យ​មនុស្ស ​តែ​ម្នាក់​ ស្លាប់, ជា​ប្រយោជន៍​ ដល់​ប្រជារាស្ត្រ។

លោក ​ស៊ីម៉ូន-​ពេត្រុស ​ដើរ​តាម​ ព្រះយេស៊ូ​ ជា​មួយ​សិស្ស ​ម្នាក់​ទៀត។  លោក​មហា​បូជាចារ្យ ​ស្គាល់​សិស្ស​ ម្នាក់​នោះ, ហេតុ​នេះ​ហើយ​ បាន​ជា​គាត់​ អាច​ចូល ​ជា​មួយ​ព្រះយេស៊ូ ទៅ​ទីធ្លា​ ខាង​ក្នុង​ដំណាក់​ របស់ ​លោក​មហា​បូជាចារ្យ។   រីឯ ​លោក​ពេត្រុស​វិញ, គាត់​ ឈរ​នៅ​ ខាង​ក្រៅ ​ក្បែរ​មាត់​ទ្វារ។  សិស្ស ​ដែល​លោក ​មហា​បូជាចារ្យ ​ស្គាល់​នោះ ក៏​ចេញ​មក​ និយាយ​ជា​មួយ​ ស្ត្រី​ម្នាក់ ​ជា​អ្នក​ យាម​ទ្វារ, ហើយ នាំ​លោក ​ពេត្រុស​ ចូល​ទៅ​ ខាង​ក្នុង​ដែរ។
 
ស្ត្រី​ បំរើ​ ជា​អ្នក​យាម​ទ្វារ ​និយាយ​ទៅ​កាន់​ លោក​ពេត្រុស​ ថា៖ «អ្នក​ឯង​ ជា​សិស្ស ​របស់​ អ្នក​នោះ​ដែរ​ មែន​ឬ

លោក​ពេត្រុស​ តប​ថា៖ «ទេ, មិន​មែន​ទេ។»
 
ពួក​អ្នក​បំរើ ​របស់​ លោកមហា​ បូជាចារ្យ និង​កង​រក្សា​ ព្រះវិហារ​ នាំ​គ្នា​ បង្កាត់ ​ភ្លើង​អាំង, ព្រោះ​ ពេល​នោះ ​រងា​ណាស់។  លោក​ពេត្រុស​ ក៏​នៅ​ អាំង​ភ្លើង​ ជា​មួយ​ ពួក​គេ​ដែរ។


មហា​បូជាចារ្យ​ សួរ​ចម្លើយ ​ព្រះយេស៊ូ 

លោក​មហា​ បូជាចារ្យ សួរ​ព្រះយេស៊ូ​ អំពី​ ពួក​សិស្ស របស់​ ព្រះអង្គ និង​អំពី​ សេចក្ដី​ ដែល​ព្រះអង្គ ​បង្រៀន។  

ព្រះយេស៊ូ ​មាន​ព្រះបន្ទូល ​តប​ទៅ​ លោក​វិញ​ ថា៖ «ខ្ញុំ​ បាន​និយាយ ដោយ​ចេញ​មុខ​ ប្រាប់​មនុស្ស​លោក។  ខ្ញុំ ​តែង​បង្រៀន ​នៅ​ក្នុង​ សាលា​ប្រជុំ និង​នៅ​ក្នុង​ ព្រះវិហារ, ជា​កន្លែង ​ដែល​ជន​ជាតិ​ យូដា​ ទាំង​អស់​ ជួបជុំ​គ្នា, គឺ ​ឥត​និយាយ​ ក្នុង​ទី​លាក់​ កំបាំង​ទេ។  ហេតុ​ដូច​ម្ដេច​ បាន​ជា​លោក​ សួរ​ខ្ញុំសូម​លោក​ សួរ​អស់​អ្នក​ ដែល​បាន​ឮ​ សេចក្ដី​ ខ្ញុំ​និយាយ​ នោះ​ទៅ, ដ្បិត ​គេ​ សុទ្ធ​តែ​ដឹង​ អំពី​ អ្វីៗ​ ដែល​ខ្ញុំ​ បាន​និយាយ។»

ពេល​ឮ​ ព្រះយេស៊ូ​ មាន​ព្រះបន្ទូល​ ដូច្នោះ, ទាហាន​ម្នាក់ ​ក្នុង​កង​រក្សា​ ព្រះវិហារ ​ដែល​ឈរ​ នៅ​ក្បែរ​នោះ ទះ​កំផ្លៀង​ ព្រះអង្គ, ទាំង​ពោល ​ថា៖ «ម្ដេច​ ក៏​អ្នក​ឯង​ ហ៊ាន​ឆ្លើយ​ របៀប​នេះ​ ទៅ​លោក​ មហា​បូជាចារ្យ

ព្រះយេស៊ូ ​មាន​ព្រះបន្ទូល ​តប​ទៅ​ទាហាន ​នោះ​វិញ​ ថា៖ «បើ​ ខ្ញុំ​ និយាយ​ខុស​ឆ្គង, សុំ​ ប្រាប់​មើល៍។  តើ​ មាន​ឆ្គង ​ត្រង់​ណាតែ ​បើ​ ខ្ញុំ​ និយាយ​ត្រឹម​ត្រូវ, ម្ដេច ​ក៏​អ្នក ​វាយ​ខ្ញុំ

ពេល​នោះ លោក​អាណ​ បញ្ជូន​ព្រះអង្គ, ទាំង​ជាប់​ចំណង, ​ទៅ​លោក ​កៃផាស​ ជា​មហា​បូជាចារ្យ។

លោក​ពេត្រុស ​បដិសេធ ​សា​ជា​ថ្មី​ ថា ​មិន​ស្គាល់​ព្រះយេស៊ូ

លោក ​ស៊ីម៉ូន-​ពេត្រុស​ អាំង​ភ្លើង ​នៅ​ទី​នោះ, មាន​គេ​ សួរ​លោក​ ថា៖ «អ្នក​ឯង ​ជា​សិស្ស ​របស់ ​អ្នក​នោះ​ដែរ​ មែន​ឬ

លោក​ពេត្រុស​ ប្រកែក​ ថា៖ «ទេ, មិន​មែន​ទេ។»

មាន​អ្នក​បំរើ ​របស់ ​មហា​បូជាចារ្យម្នាក់​, ត្រូវ​ ជា​បង​ប្អូន ​នឹង​អ្នក ​ដែល​លោក ​ពេត្រុស​ កាប់​ដាច់​ស្លឹក ​ត្រចៀក, ពោល​ថា៖ «ខ្ញុំ ​ក៏​បាន​ឃើញ​ អ្នក​ឯង នៅ​ក្នុង​សួន​ ជា​មួយ​គាត់​ដែរ។»  លោក​ពេត្រុស ​ប្រកែក​ សា​ជា​ថ្មី ​ម្ដង​ទៀត។  រំពេច​នោះ ស្រាប់​តែ​ មាន់ ​រងាវ​ឡើង។
 
ព្រះយេស៊ូ​ នៅ​មុខ ​លោក​ពីឡាត

បន្ទាប់មក គេ​ បណ្ដើរ​ព្រះយេស៊ូ ​ចេញ​ពី​ដំណាក់​ លោក​កៃផាស ទៅ​បន្ទាយ ​របស់​លោក ​ទេសាភិបាល។  ពេល​នោះ ភ្លឺ​ស្រាងៗ​ហើយ។  ជន​ជាតិ ​យូដា ​ពុំ​បាន​ចូល​ក្នុង​ បន្ទាយ​ទេ ព្រោះ ​គេ​ ខ្លាច​មាន​បាប, នាំ​ឲ្យ​ធ្វើ​ ពិធី​ជប់លៀង​ ក្នុង​ឱកាស​ បុណ្យ​ចម្លង មិន​បាន​។  ដូច្នេះ លោក​ពីឡាត​ ចេញ​មក​ ជួប​ពួក​គេ​, សួរ​ថា៖ «តើ​ អ្នក​រាល់​គ្នា ​ចោទ​ប្រកាន់​អ្នក​នេះ​ អំពី​ រឿង​អ្វី

គេ​ ជំរាប​លោក​ ថា៖ «ប្រសិន​បើ​ គាត់​ មិន​បាន​ប្រព្រឹត្ត​ អំពើ​ទុច្ចរិត​ទេ, យើង​ខ្ញុំ​ នាំ​គាត់​មក​ ជូន​លោក​ ធ្វើ​អ្វី

លោក​ពីឡាត​ មាន​ប្រសាសន៍ ទៅ​គេ​ ថា៖ «ចូរ ​អ្នក​រាល់​គ្នា ​យក​គាត់​ ទៅ​វិនិច្ឆ័យ​ទោស តាម​វិន័យ​ របស់​ អ្នក​រាល់​គ្នា​ទៅ។»

ជន​ជាតិ​ យូដា​ ជំរាប​ទៅ​ លោក​វិញ ​ថា៖ «យើង​ខ្ញុំ​ គ្មាន​សិទ្ធិ ​ប្រហារ​ជីវិត​ អ្នក​ណា​ សោះ​ឡើយ។»  គេ​ និយាយ​ដូច្នេះ ស្រប​តាម​ សេចក្ដី ​ដែល​ព្រះយេស៊ូ ​មាន​ព្រះបន្ទូល ​អំពី ​របៀប​ព្រះអង្គ​ ត្រូវ​សោយ ​ទិវង្គត។

លោក​ពីឡាត​ ចូល​ទៅ​ ក្នុង​បន្ទាយ​វិញ, រួច ​ហៅ​ព្រះយេស៊ូ​ មក​សួរ ​ថា៖ «តើ​ អ្នក​ ជា​ស្ដេច​ របស់​ ជន​ជាតិ ​យូដា ​មែន​ឬ

ព្រះយេស៊ូ​ មាន​ព្រះបន្ទូល ​តប​ថា៖ «លោក​ មាន​ប្រសាសន៍​ដូច្នេះ, តើ​ មក​ពី​គំនិត ​របស់ ​លោក​ផ្ទាល់ ឬ​មាន ​អ្នក​ផ្សេង​ទៀត​ ជំរាប​លោក

លោក​ពីឡាត ​តប​វិញ ​ថា៖ «ខ្ញុំ ​មិន​មែន​ជា​ ជន​ជាតិ ​យូដា​ ទេ។  គឺ ​ជន​ជាតិ ​របស់​អ្នក និង​ពួក​នាយក​ បូជាចារ្យ​ ទេ​តើ ដែល​បាន​ បញ្ជូន​អ្នក ​មក​ខ្ញុំ។  តើ​ អ្នក​ បាន​ធ្វើ​អ្វី

ព្រះយេស៊ូ​ មាន​ព្រះបន្ទូល ​តប​ថា៖ «រាជ្យ ​របស់​ខ្ញុំ ​មិន​មែន​ នៅ​ក្នុង​ លោក​នេះ​ទេ។  ប្រសិន​បើ​ រាជ្យ ​របស់​ខ្ញុំ​ នៅ​ក្នុង​ លោក​នេះ​មែន, ពួក​បំរើ ​របស់​ខ្ញុំ ​មុខ​ជា​នាំ​គ្នា​ តយុទ្ធ​ មិន​ឲ្យ​គេ​ បញ្ជូន​ខ្ញុំ​ទៅ​ ក្នុង​កណ្ដាប់​ដៃ ​របស់​ សាសន៍​យូដា​ បាន​ឡើយ។  ប៉ុន្តែ រាជ្យ ​របស់​ខ្ញុំ មិន​មែន ​នៅ​លោក​ នេះ​ទេ។»

លោក​ពីឡាត​ ទូល​សួរ​ ព្រះអង្គ​ ថា៖ «បើ ​ដូច្នេះ តើ ​អ្នក ​ជា​ស្ដេច ​មែន​ឬ

ព្រះយេស៊ូ ​មាន​ព្រះបន្ទូល ​តប​ថា៖ «លោក ​ទេ​តើ ដែល​មាន​ប្រសាសន៍​ ថា, ខ្ញុំ​ ជា​ស្ដេច។  ខ្ញុំ​ កើត​មក, ហើយ ​ខ្ញុំ​ មក​ក្នុង ​លោក​នេះ ដើម្បី ​ផ្ដល់​សក្ខីភាព ​អំពី​ សេចក្ដី​ពិត។  អ្នក​ណា ​កើត​ពី ​សេចក្ដី​ពិត, អ្នក​នោះ ​នឹង​ស្ដាប់ ​សំឡេង​ខ្ញុំ។» 

លោក​ពីឡាត​ ទូល​ព្រះអង្គ​ ថា៖ «អ្វី​ទៅ ​សេចក្ដី​ពិត​នោះ

គេ​ កាត់​ទោស​ ប្រហារ​ជីវិត​ ព្រះយេស៊ូ
 
លោក​ពីឡាត ​មាន​ប្រសាសន៍ ​ដូច្នោះ​ហើយ ក៏​ចេញ​ទៅ​ ជួប​ ជន​ជាតិ​ យូដា​ ជា​ថ្មី​ ម្ដង​ទៀត, ​ប្រាប់​ថា៖ «ខ្ញុំ​ ពុំ​ឃើញ​អ្នក​នេះ​ មាន​ទោស​ អ្វី​សោះ​ឡើយ។  តាម​ទំនៀមទម្លាប់​ របស់​អ្នក​រាល់​គ្នា, ខ្ញុំ​ ត្រូវ​ដោះ​លែង​ អ្នក​ទោស​ម្នាក់ ​ក្នុង​ឱកាស​បុណ្យ​ចម្លង។  តើ​ អ្នក​រាល់​គ្នា ចង់​ឲ្យ​ខ្ញុំ ​ដោះ​លែង ​ស្ដេច​យូដា ​ឬ​ទេ

ពេល​នោះ គេ​នាំ​គ្នា ​ស្រែក​ឡើង​ សា​ជា​ថ្មី​ ថា៖ «កុំ​ ដោះ​លែង​ អ្នក​នេះ​ឡើយ!  សូម ​ដោះ​លែង​ បារ៉ាបាស​វិញ!»  រីឯ​ ឈ្មោះ​ បារ៉ាបាស​នេះ ​ជា​ចោរ​ព្រៃ។ 


John 18

Jesus Arrested

 

18 When he had finished praying, Jesus left with his disciples and crossed the Kidron Valley. On the other side there was a garden, and he and his disciples went into it.

Now Judas, who betrayed him, knew the place, because Jesus had often met there with his disciples. So Judas came to the garden, guiding a detachment of soldiers and some officials from the chief priests and the Pharisees. They were carrying torches, lanterns and weapons.

Jesus, knowing all that was going to happen to him, went out and asked them, “Who is it you want?”

“Jesus of Nazareth,” they replied.

“I am he,” Jesus said. (And Judas the traitor was standing there with them.) When Jesus said, “I am he,” they drew back and fell to the ground.

Again he asked them, “Who is it you want?”

“Jesus of Nazareth,” they said.

Jesus answered, “I told you that I am he. If you are looking for me, then let these men go.” This happened so that the words he had spoken would be fulfilled: “I have not lost one of those you gave me.”[a]

10 Then Simon Peter, who had a sword, drew it and struck the high priest’s servant, cutting off his right ear. (The servant’s name was Malchus.)

11 Jesus commanded Peter, “Put your sword away! Shall I not drink the cup the Father has given me?”

12 Then the detachment of soldiers with its commander and the Jewish officials arrested Jesus. They bound him 13 and brought him first to Annas, who was the father-in-law of Caiaphas, the high priest that year. 14 Caiaphas was the one who had advised the Jewish leaders that it would be good if one man died for the people.

Peter’s First Denial

15 Simon Peter and another disciple were following Jesus. Because this disciple was known to the high priest, he went with Jesus into the high priest’s courtyard, 16 but Peter had to wait outside at the door. The other disciple, who was known to the high priest, came back, spoke to the servant girl on duty there and brought Peter in.

17 “You aren’t one of this man’s disciples too, are you?” she asked Peter.

He replied, “I am not.”

18 It was cold, and the servants and officials stood around a fire they had made to keep warm. Peter also was standing with them, warming himself.

The High Priest Questions Jesus

 

19 Meanwhile, the high priest questioned Jesus about his disciples and his teaching.

20 “I have spoken openly to the world,” Jesus replied. “I always taught in synagogues or at the temple, where all the Jews come together. I said nothing in secret. 21 Why question me? Ask those who heard me. Surely they know what I said.”

22 When Jesus said this, one of the officials nearby slapped him in the face. “Is this the way you answer the high priest?” he demanded.

23 “If I said something wrong,” Jesus replied, “testify as to what is wrong. But if I spoke the truth, why did you strike me?” 24 Then Annas sent him bound to Caiaphas the high priest.

Peter’s Second and Third Denials

25 Meanwhile, Simon Peter was still standing there warming himself. So they asked him, “You aren’t one of his disciples too, are you?”

He denied it, saying, “I am not.”

26 One of the high priest’s servants, a relative of the man whose ear Peter had cut off, challenged him, “Didn’t I see you with him in the garden?” 27 Again Peter denied it, and at that moment a rooster began to crow.

Jesus Before Pilate

28 Then the Jewish leaders took Jesus from Caiaphas to the palace of the Roman governor. By now it was early morning, and to avoid ceremonial uncleanness they did not enter the palace, because they wanted to be able to eat the Passover. 29 So Pilate came out to them and asked, “What charges are you bringing against this man?”

30 “If he were not a criminal,” they replied, “we would not have handed him over to you.”

31 Pilate said, “Take him yourselves and judge him by your own law.”

“But we have no right to execute anyone,” they objected. 32 This took place to fulfill what Jesus had said about the kind of death he was going to die.

33 Pilate then went back inside the palace, summoned Jesus and asked him, “Are you the king of the Jews?”

34 “Is that your own idea,” Jesus asked, “or did others talk to you about me?”

35 “Am I a Jew?” Pilate replied. “Your own people and chief priests handed you over to me. What is it you have done?”

36 Jesus said, “My kingdom is not of this world. If it were, my servants would fight to prevent my arrest by the Jewish leaders. But now my kingdom is from another place.”

37 “You are a king, then!” said Pilate.

Jesus answered, “You say that I am a king. In fact, the reason I was born and came into the world is to testify to the truth. Everyone on the side of truth listens to me.”

38 “What is truth?” retorted Pilate. With this he went out again to the Jews gathered there and said, “I find no basis for a charge against him. 39 But it is your custom for me to release to you one prisoner at the time of the Passover. Do you want me to release ‘the king of the Jews’?”

40 They shouted back, “No, not him! Give us Barabbas!” Now Barabbas had taken part in an uprising.

Footnotes:

  1. John 18:9 John 6:39



14 comments:

Anonymous said...

Definitely for any women, a John's 18" is too too long !!!

Anonymous said...

right better long than short 1010am

Anonymous said...

Your insulting does not hurt whoever posted the Gospel through St John. He was a youngest and the last disciple whom God chose to write down everything he saw in the book of Revalation. It will hurt you and it sure will.

Anonymous said...

1010am
is sick in the head because he killed too many innocent khmers and now he continue to commit more sinful life by insulting god. but time will come for him, no doubt about that, for sure.

and if he is being sacastic, I will play the same game for him to feel it for himself...he will always be a loser...no matter what.

Anonymous said...

Good to read about Christianity, but I have my own ONE which comes along with my culture and tradition as Asian value.

If nothing bad in every religion, then the ONE which lives and dies with country for centuries is my only option.

Anonymous said...

ដំណឹងល្អ ដំណឹងល្អ កក្តាន់ចុះថ្លៃ!

Anonymous said...

To 6:39 PM

You guys were the ones who started first on KI. If you don't stop, neither will we !!!
So take your pick.

Anonymous said...

12:04 AM
:)) The billion Christians around the world and million Khmer now are Christians don't care about a few people who insult them like yourself.

They are very disciple and perseverance is their strength. They only preach love and feed the poor that makes them even more powerful in term of spreading the Gospel of Christ.

Anonymous said...

8:08pm, you have yours, they have theirs and Khmers have ancient one too, it was Hindu. Need proofs, look at Temples Angkor Wat and Preah Vihear. All were built by Khmer Hindu Kings.
I pass Buddhism from India who destroyed my country for 800 years.

You cannot stop the wheel of changes.
Buddhism goes back home to India. Stay there an do not return.

Anonymous said...

9:10pm
The old saying that "Evil never goes to sleep", and you are a real darn deal of evil.

Anonymous said...

8:08 pm Our real traditional was Hinduism and we still practice until today in spite of this new Buddhism was adopted in late 13th century.

Don't claim that Buddhism is our traditional culture, NO it is not the one.

It was adopted 800 years ago. It destroyed completely the Khmer Empire because of weakness and drove economy to downfall.

If all Hindu nations in South Asia can change to a new one, Khmers can too. Buddhism is OVER.

Anonymous said...

BUDDHISM DESTROYED THE KHMER EMPIRE. EVIL KHMER BUDDHISTS ARE BEING DEFEATED, DEFEATED & DEFEATED.

Anonymous said...

Religion easily has the greatest bullshit story ever told. Think about it, religion has actually convinced people that there's an INVISIBLE MAN...LIVING IN THE SKY...who watches every thing you do, every minute of every day. And the invisible man has a list of ten special things that he does not want you to do. And if you do any of these ten things, he has a special place full of fire and smoke and burning and torture and anguish where he will send to live and suffer and burn and choke and scream and cry for ever and ever 'til the end of time...but he loves you. [George Carlin, from "You Are All Diseased"]

Anonymous said...

6:05 AM

Well said


Amen