Friday, September 27, 2013

Reading MATTHEW chapter 7 -- Sermon on the Mount


Recently, I discovered the sermons of my college pastor online. While at Georgetown University (1991-95), I, along with 10-20 other Georgetown friends, attended Fourth Presbyterian Church, a 10-15 minute drive from campus through the manicured estates of Northwest Washington, DC to the leafy suburban neighborhood of Bethesda in Maryland.

We drank in the deep wisdom of our college director, Chuck Jacob (now a senior pastor at Knox Presbyterian in Ann Arbor, MI) and of Dr. Rob Norris on Sunday mornings (and at times, classes he taught during the week days).

When I attended, the US Vice-President Dan Quayle and his family (and security detail), my Georgetown professor former UN Ambassador Jeanne Kirkpatrick, and many other well-known names from politics, academia and media, also attended. Dr. Norris' predecessor was then-chaplain of the US Senate, Dr. Richard Halverson. 

All to say, if all of these accomplished people came Sunday after Sunday and benefited from Dr. Norris' sermons, maybe we too can find intellectual as well as spiritual nourishment from these talks?

It does not take long before one is taken in by the profundity and the humor -- not to mention, the accent! -- of Dr. Norris's exposition.
Gospel according to Matthew
លោក​ ម៉ាថាយ
Sermons by Dr. Rob Norris by chapters | 1 | 1 | 1 8 | 14 | 16 | 19 21 | 21 | 22 | 25 | 26 | 26 | 27 | 27 | 28 | 28 | 28 |

https://www.box.com/s/nl0upuu9aj331fvm2gab

កុំ​ថ្កោល​ទោស ​អ្នក​ដទៃ

«កុំ​ ថ្កោល​ទោស​ អ្នក​ដទៃ​ ឲ្យ​សោះ, ដើម្បី ​កុំ​ឲ្យ
ព្រះជាម្ចាស់ ​ថ្កោល​ទោស ​អ្នក​រាល់​គ្នា។  បើ ​អ្នក​រាល់​គ្នា ​ថ្កោល​ទោស​គេ ​យ៉ាង​ណា, ព្រះជាម្ចាស់ ​ក៏​នឹង​ថ្កោល​ទោស ​អ្នក​រាល់​គ្នា ​យ៉ាង​នោះ​ដែរ។  ព្រះអង្គ ​នឹង​វាល់​ ឲ្យ​អ្នក​រាល់​គ្នា តាម​រង្វាល់ ​ដែល​អ្នក​រាល់​គ្នា ​វាល់​ឲ្យ​ អ្នក​ដទៃ។ 

«ហេតុ​អ្វី​ បាន​ជា​អ្នក ​មើល​ឃើញ​ ល្អង​ធូលី ​នៅ​ក្នុង​ភ្នែក​ បង​ប្អូន, តែ​ មើល​មិន​ឃើញ ​ធ្នឹម​ នៅ​ក្នុង​ភ្នែក ​របស់​អ្នក ​ដូច្នេះបើ​ មាន​ធ្នឹម​ នៅ​ក្នុង​ភ្នែក ​របស់​អ្នក, ម្ដេច ​ក៏​អ្នក​ និយាយ ​ទៅ​បង​ប្អូន​ ថា, ទុក​ឲ្យ​ខ្ញុំ ​ផ្ដិត​យក​ល្អង ​ធូលី ចេញ​ពី​ភ្នែក​អ្នក?”  មនុស្ស​ មាន​ពុត​ អើយចូរ​ យក​ធ្នឹម​ចេញ​ ពី​ភ្នែក​អ្នក​ ជា​មុន​សិន, ទើប​អ្នក ​មើល​ឃើញ​ច្បាស់, ល្មម ​នឹង​ផ្ដិត​យក​ ល្អង​ធូលី ​ចេញ​ពី​ភ្នែក ​របស់​ បង​ប្អូន​អ្នក​បាន។

«កុំ​ យកអ្វីៗ ​ដែល​ជា ​របស់​វិសុទ្ធ ទៅ​ឲ្យ​ឆ្កែ​ ឡើយ, ហើយ ​ក៏​កុំ​ បោះ​ត្បូង​ពេជ្រ ​របស់​ អ្នក​រាល់​គ្នា ​នៅ​មុខ​ជ្រូក​ដែរ, ក្រែង​លោ ​វា​ ជាន់​ឈ្លី, រួច​ បែរ​មក​ ត្របាក់​ខាំ ​អ្នក​រាល់​គ្នា​វិញ។

អំពី ​របៀប​ ដែល​ត្រូវ ​អធិស្ឋាន

«ចូរ​ សុំ, នោះ​ ព្រះជាម្ចាស់ ​នឹង​ប្រទាន​ ឲ្យ​អ្នក​រាល់​គ្នា។  ចូរ​ ស្វែង​រក, នោះ​ អ្នក​រាល់​គ្នា ​នឹង​បាន​ឃើញ។  ចូរ​ គោះ​ទ្វារ, នោះ​ ព្រះអង្គ ​នឹង​បើក​ ឲ្យ​អ្នក​រាល់​គ្នា​ ជា​ពុំខាន។  ដ្បិត​ អ្នក​ណា​សុំ, អ្នក​នោះ ​តែងតែ​ បាន​ទទួល។  អ្នក​ណា​ស្វែង​រក, អ្នក​នោះ​ តែងតែ​ បាន​ឃើញ។  ហើយ ​គេ​ តែងតែ​ បើក​ទ្វារ​ ឲ្យ​អ្នក​ ដែល​គោះ។ 

«ក្នុង​ចំណោម ​អ្នក​រាល់​គ្នា, បើ ​កូន​ សុំ​នំបុ័ង,​ មិន​ដែល​មាន​នរណា​ យក​ដុំ​ថ្ម ​ឲ្យ​គ្នាឡើយ។  ហើយ​ បើ​ កូន​ សុំ​ត្រី ក៏​មិន​ដែល​ មាន​នរណា ​យក​ពស់​អសិរពិស ​ឲ្យ​គ្នា​​ដែរ។  សូម្បី​តែ​ អ្នក​រាល់​គ្នា ដែល​ជា​មនុស្ស ​អាក្រក់ ក៏​ចេះ​ឲ្យ​ របស់​ ល្អៗ ទៅ​កូន, ចុះ ​ចំណង់ ​បើ​ព្រះបិតា ​របស់ ​អ្នក​រាល់​គ្នា, ដែល​គង់​នៅ ​ស្ថាន​បរមសុខ, តើ ​ព្រះអង្គ ​នឹង​ប្រទាន​ អ្វីៗ ​ដ៏​ល្អៗ ​ឲ្យ​អស់​អ្នក ​ដែល​ទូល​សុំ​ ពី​ព្រះអង្គ យ៉ាង​ណា​ ទៅ​ទៀតដូច្នេះ បើ ​អ្នក​រាល់​គ្នា​ ចង់​ឲ្យ​អ្នក​ដទៃ ​ប្រព្រឹត្ត​ ចំពោះ​ខ្លួន​ បែប​ណា, ត្រូវ ​ប្រព្រឹត្ត ​ចំពោះ​គេ​ បែប​នោះ​ដែរ។  គម្ពីរ​វិន័យ និង​គម្ពីរ​ ព្យាការី​ មាន​ចែង ​ទុក​មក​ ដូច្នេះ​ឯង។

ទ្វារ​ចង្អៀត

«ចូរ នាំ​គ្នា​ ចូល​តាម​ទ្វារ​ ចង្អៀត, ដ្បិត ​ទ្វារ ​ដែល​នាំ​ ទៅ​រក​ សេចក្ដី​ វិនាស​ អន្តរាយ ​ធំ​ណាស់, ហើយ​ ផ្លូវ​ ទៅ​រក​ សេចក្ដី​ វិនាស ​ក៏​ទូលាយ​ដែរ។  មាន​មនុស្ស​ ជា​ច្រើន​ ចូល​តាម​ទ្វារ​នោះ។  រីឯ ទ្វារ ​ដែល​នាំ​ទៅ ​រក​ជីវិត ចង្អៀត, ​ហើយ​ ពិបាក​ដើរ​ផង។  មាន​មនុស្ស​ តិច​ទេ ​រក​ផ្លូវ​នោះ​ឃើញ។»

ប្រស្នា​ អំពី​ដើម​ឈើ​ល្អ និង​ដើម​ឈើ​អាក្រក់

«ចូរ​ ប្រយ័ត្ន​ នឹង​ពួក​ព្យាការី ​ក្លែងក្លាយ។  គេ ​ក្លែង​ខ្លួន ​មក​រក​អ្នក​រាល់​គ្នា ដោយ​ពាក់ ​ស្បែក​ចៀម, តែ​គេ​ មាន​ចិត្ត​សាហាវ ​ដូច​ចចក។  អ្នក​រាល់​គ្នា​ អាច​ស្គាល់​ គេ​បាន តាម​អំពើ​ ដែល​គេ​ ប្រព្រឹត្ត។  ពុំ​ ដែល​មាន​ នរណា​ បេះ​ផ្លែ​ទំពាំងបាយជូរ និង​ផ្លែ​ឧទុម្ពរ ពី​គុម្ព​បន្លា ​ឡើយ។  ដើម​ឈើ​ល្អ​ តែង​ផ្ដល់​ផ្លែ​ ល្អ, រីឯ ​ដើម​ឈើ អាក្រក់ តែង​ ផ្ដល់​ផ្លែ​ អាក្រក់។  ដើម​ឈើ​ល្អ​ មិន​អាច​ផ្ដល់ ​ផ្លែ​អាក្រក់​ទេ, រីឯ ​ដើម​ឈើ​អាក្រក់​ ក៏​មិន​អាច ​ផ្ដល់​ផ្លែ​ល្អ​ បាន​ដែរ។  ដើម​ឈើ​ណា​ មិន​ផ្ដល់​ផ្លែ​ល្អ គេ​ នឹង​កាប់​យក​ ទៅ​ដុត។  រីឯ ពួក​ព្យាការី ​ក្លែងក្លាយ ក៏​ដូច្នោះ​ដែរ។  អ្នក​រាល់​គ្នា ​អាច​ស្គាល់ ​គេ​បាន តាម​អំពើ​ ដែល​គេ​ ប្រព្រឹត្ត។

សិស្ស​ ដ៏​ពិត​ប្រាកដ

«អ្នក​ ដែល​ចូល ​ទៅ​ក្នុង ព្រះរាជ្យ​ នៃ​ស្ថាន ​បរមសុខ មិន​មែន​ ជា​អ្នក​ ដែល​គ្រាន់​តែ​ ហៅ​ខ្ញុំ​ ថា, “ព្រះអម្ចាស់! ព្រះអម្ចាស់!​ប៉ុណ្ណោះ​ទេ, គឺ​ ជា​អ្នក ​ដែល​ធ្វើ​តាម​ ព្រះហឫទ័យ ​របស់ ​ព្រះបិតា​ខ្ញុំ ដែល​គង់​នៅ​ ស្ថាន​បរមសុខ ​នោះ​វិញ។  នៅ​ថ្ងៃ​នោះ នឹង​មាន​មនុស្ស ​ជា​ច្រើន ​ពោល​មក​ខ្ញុំ​ ថា, ព្រះអម្ចាស់, ព្រះអម្ចាស់​ អើយ!  យើង​ខ្ញុំ ​ធ្លាប់​ថ្លែង​ ព្រះបន្ទូល ​ក្នុង​ព្រះនាម ​ព្រះអង្គ។  យើង​ខ្ញុំ ​ធ្លាប់​ដេញ​អារក្ស​ ក្នុង​ព្រះនាម ​ព្រះអង្គ, ហើយ ​យើង​ខ្ញុំ​ ក៏​ធ្លាប់​ ធ្វើ​ការ​អស្ចារ្យ​ ជា​ច្រើន ក្នុង​ព្រះនាម​ ព្រះអង្គ​ដែរ។”  ពេល​នោះ ខ្ញុំ​ នឹង​ប្រកាស ​ប្រាប់​អ្នក​រាល់​គ្នា​ ថា, ពួក​អ្នក ​ប្រព្រឹត្ត​ អំពើ​ទុច្ចរិត​ អើយ!  ចូរ ​ថយ​ចេញ​ ឲ្យ​ឆ្ងាយ​ ពី​ខ្ញុំ​ទៅ។  ខ្ញុំ​ មិន​ដែល​ស្គាល់ ​អ្នក​រាល់​គ្នា​ទេ!

ប្រស្នា​ អំពី​ មនុស្ស​ពីរ​នាក់​ សង់​ផ្ទះ

«អ្នក​ណា​ ស្ដាប់​ពាក្យ​ខ្ញុំ​នេះ, ហើយ ​ប្រព្រឹត្ត​តាម, អ្នក​នោះ ​ប្រៀប​បាន​ទៅ ​នឹង​មនុស្ស​ ឈ្លាស​វៃ​ម្នាក់ ដែល​បាន​ សង់​ផ្ទះ​ របស់​ខ្លួន​ នៅ​លើ​ផ្ទាំង​ថ្ម។  ទោះ​បី ​ភ្លៀង​ បង្អុរ​ ចុះ​មក, ហើយ​ មាន​ទឹក​ជន់, មាន​ខ្យល់​ បក់​បោក​ប៉ះ ​នឹង​ផ្ទះ​នោះ​ យ៉ាង​ណា​ ក៏​ដោយ, ក៏​ផ្ទះ​នោះ​ មិន​រលំ​ដែរ, ព្រោះ​ មាន​គ្រឹះ​ នៅ​លើ​ផ្ទាំង​ថ្ម។  រីឯ ​អ្នក ​ដែល​ស្ដាប់​ ពាក្យ​ខ្ញុំ​នេះ តែ​មិន​ប្រព្រឹត្ត​តាម ប្រៀប​បាន​ទៅ ​នឹង​មនុស្ស​ ឆោត​ល្ងង់​ម្នាក់ ដែល​បាន​សង់​ផ្ទះ ​របស់​ខ្លួន ​នៅ​លើ​ដី​ខ្សាច់។  ពេល​ភ្លៀង​ បង្អុរ​ចុះ​មក, ហើយ ​មាន​ទឹក​ជន់, ​មាន​ខ្យល់​បក់ ​បោក​ប៉ះ ​នឹង​ផ្ទះ​នោះ, ផ្ទះ​នោះ​ រលំ​ បាក់​បែក​ ខ្ទេច​អស់ ​គ្មាន​សល់។»

កាល​ព្រះយេស៊ូ​ មាន​ព្រះបន្ទូល​ ទាំង​នេះ​ ចប់​សព្វ​គ្រប់​ហើយ, មហាជន ​ងឿងឆ្ងល់ ​យ៉ាង​ខ្លាំង​ អំពី​សេចក្ដី​ ដែល​ព្រះអង្គ​ ប្រៀនប្រដៅ, ព្រោះ ​ព្រះអង្គ​ មាន​ព្រះបន្ទូល ​ប្រកប​ ដោយ​អំណាច, ខុស​ប្លែក​ ពី​ពួក​អាចារ្យ ​របស់​ ពួក​គេ។


Judging Others

“Do not judge, or you too will be judged. For in the same way you judge others, you will be judged, and with the measure you use, it will be measured to you.

“Why do you look at the speck of sawdust in your brother’s eye and pay no attention to the plank in your own eye? How can you say to your brother, ‘Let me take the speck out of your eye,’ when all the time there is a plank in your own eye? You hypocrite, first take the plank out of your own eye, and then you will see clearly to remove the speck from your brother’s eye.

“Do not give dogs what is sacred; do not throw your pearls to pigs. If you do, they may trample them under their feet, and turn and tear you to pieces.

Ask, Seek, Knock

“Ask and it will be given to you; seek and you will find; knock and the door will be opened to you. For everyone who asks receives; the one who seeks finds; and to the one who knocks, the door will be opened.

“Which of you, if your son asks for bread, will give him a stone? 10 Or if he asks for a fish, will give him a snake? 11 If you, then, though you are evil, know how to give good gifts to your children, how much more will your Father in heaven give good gifts to those who ask him! 12 So in everything, do to others what you would have them do to you, for this sums up the Law and the Prophets.

The Narrow and Wide Gates

13 “Enter through the narrow gate. For wide is the gate and broad is the road that leads to destruction, and many enter through it. 14 But small is the gate and narrow the road that leads to life, and only a few find it.

True and False Prophets

15 “Watch out for false prophets. They come to you in sheep’s clothing, but inwardly they are ferocious wolves. 16 By their fruit you will recognize them. Do people pick grapes from thornbushes, or figs from thistles? 17 Likewise, every good tree bears good fruit, but a bad tree bears bad fruit. 18 A good tree cannot bear bad fruit, and a bad tree cannot bear good fruit. 19 Every tree that does not bear good fruit is cut down and thrown into the fire. 20 Thus, by their fruit you will recognize them.

True and False Disciples

21 “Not everyone who says to me, ‘Lord, Lord,’ will enter the kingdom of heaven, but only the one who does the will of my Father who is in heaven. 22 Many will say to me on that day, ‘Lord, Lord, did we not prophesy in your name and in your name drive out demons and in your name perform many miracles?’ 23 Then I will tell them plainly, ‘I never knew you. Away from me, you evildoers!’

The Wise and Foolish Builders

24 “Therefore everyone who hears these words of mine and puts them into practice is like a wise man who built his house on the rock. 25 The rain came down, the streams rose, and the winds blew and beat against that house; yet it did not fall, because it had its foundation on the rock. 26 But everyone who hears these words of mine and does not put them into practice is like a foolish man who built his house on sand. 27 The rain came down, the streams rose, and the winds blew and beat against that house, and it fell with a great crash.”

28 When Jesus had finished saying these things, the crowds were amazed at his teaching, 29 because he taught as one who had authority, and not as their teachers of the law.






14 comments:

Anonymous said...

It is obvious that CNRP leadership group, (and that includes Sam Rainsi, Kem Sokha, Samura, Mu Sochour, Son Chhay, Yim Sovan .... And so on) has no control on neither its support structure including this idiotic and treacherous KI-media blog, nor on its staff such as this Khmer mercenary (anti)khmer democrat and that fake khmer and fake KR victim Theary Seng.

I now stop supporting CNRP which I capability and incompetency made me to waste so soooo much of my emotions, my deep seated spiritualism and soooo soooo much of my time.

The way KI-media tells me so clearly and heartbreakingly is that this KI-media blog as well as the whole CNRP leadership group are all under the control and the instructions of Theary Seng and her (anti-Khmer anti-Buddhism ) Gospel Church.

I invite and urge all true Khmer nationalists and reforme minded compatriots to stop visiting this KI-media blog site.

Anonymous said...

គោលនយោបាយ ចត្រកោណ លើកទី៣ របស់លោក ហ៊ុន សែន ស្ដែងចេញដល់តំណាក់កាល មិនអាចលាក់បានតទៅទៀតទេ ព្រោះឥ
ល្បែងធ្វើព្យុះធ្វើភ្លៀង បង្ករឲ្យមានអសន្តិសុខ បង្កើតបងតូចបងធំ បណ្ដោយឲ្យមានអំពើឃាតកម្ម។ល។
រួចហើយចាត់កម្លាំងនគបាល ឬ កងរាជអាវុធហាត់ ឲ្យការពារក្នុងន័យបង្ក្រាប ចាប់ចង សម្លាប់ ជារឿងរ៉ាវដែល ព្រៀងទុកជាមុនគួរឲ្យកត់សម្គាល់ជាបន្តរបន្ទាប់រហូតមក ថាតើពេលណាខ្លះ គេត្រូវប្រើ​ខ្លះ ឬ ចំណាយអ្វីខ្លះ ហេតុនេះហើយ គេមាន(ចិញ្ចឹមទុកសម្រាប់ប្រើពេលត្រូវការចំណាយ) នឹង (ចាប់បង្ការទុក)

ពីមុនគេទិញទឹកចិត្តរាស្ដ្រនឹងលុយ! ក្រោយមកនេះ គេកំពុងតែទិញទឹកចិត្តរាស្ដ្រដោយចាយ ចិត្តសាស្ដ្រ វិញហើយ!

ក្នុងគ្រា បោះឆ្នោតតជាតិ និតិកាល ទី៥នេះ គេចំណាយប្រើ មន្ត្រី គជប ថ្នាក់ក្រោមឲ្យទទួលកំហុសថា៖ បានប្រព្រឹតខុស ពេលឆែកឆេរឃើញមានភាពមិនប្រក្រតី ហើយឲ្យពួកនោះចេញសម្ណង​ (ក្នុងន័យថ្នាក់លើគេនៅតែល្អ គឺថ្នាក់ក្រោមទេដែលអាក្រក់ តាមពិតពួកអាក្រក់គ្រ័គ្គៗនូវដដែល)!
តមកទៀតគេបានផ្លាស់ប្ដូរ ថ្នាក់ដឹកនាំតាមប្រព័ន្ធផ្សេងៗ ហើយផ្ដល់ដំណឹងជាសាធារណៈ!
ពេលជាមួយគ្នានេះដែរ​ គេឲ្យកែប្រព័ន្ធក្រុមប្រឹក្សាធម្មនុញ្ញ បង្ហាញពលរដ្ឋថាគេល្អណាស់បានកែប្រែហើយ!

មួយទៀតនេះ វាជារឿងស៊ាំទៅហើយដែលថាគេចាប់ ទ្រង់ នរោត្តមសីហមនី បង្ការទុកនុះ!
រឿងមួយថ្មីកើតចេញពីរឿងចាស់ ដែលធ្វើឲ្យ​ សាធារណៈជនខ្មែរ នឹង បរទេសទាក់ត្រចៀកនោះគឺ គេបានដោះលែង ពិរុទ្ធិកជន សុប្បនិមិត្ត សុខ សំអឿន នឹង​ ប៊ន សំណាង បង្ហាញឲ្រប្រជាពរដ្ឋ ឃើញថា តុលាការ​ នៃរដ្ឋាភិបាលជាប់ឆ្នោតថ្មី យុត្តិធម៌ណាស់!

ត្រូវហើយ លោក សូ ណារ៉ូ រឿងដែលយើងព្រួយបារម្មនោះ គឹនៅមានពលរដ្ឋខ្លះឈ្លក់វង្វេងក្នុងនយោបាយប្ដូរផ្លាស់របស់ លោក ហ៊ុន សែន ទៀត រួមផ្សំនឹងតម្រូវរស់នៅប្រចាំថ្ងៃរបស់ប្រជាបរដ្ឋខ្មែរក្រីក្រ ជាចំណុចខ្សោយផង!

ក៏ប៉ុន្តែ ខ្មែរគួរតែមានមេរៀនគ្រប់គ្រាន់ហើយ ដែល លោក ហ៊ុន សែន​ កាន់តែមាន​ភាពផ្អែមល្ហែម ក៏អាចមានល្បិចយ៉ាងពិសពុល ទ្រៀមរងចាំថ្ងៃខ្មែរភ្លេចខ្លួនបន្តិចម្ដងៗ សម្រាប់ផែនការណ៍បន្តររបស់មេយួនគេ!

សូមបងប្អូនខ្មែរយើងទាំងអស់បន្តររួបរួមគ្នាទាមទាយកអ្វីជារបស់យើង កុំភ្លេចខ្លួនឲ្យសោះ!

Anonymous said...

ព្រះយេស៊ូ​ មាន​ព្រះបន្ទូល​ សួរ​គេ​ ថា៖ «អ្នក​រាល់​គ្នា ​ដើរ​បណ្ដើរ ជជែក​គ្នា​បណ្ដើរ, តើ​ និយាយ​គ្នា​ អំពី​ រឿង​អ្វី​ហ្នឹង?» គេ​ ក៏​ឈប់​ដើរ, ឈរ​ស្ងៀម, មាន​ទឹក​មុខ​ស្រងូតប៉ុន្តែដៃរបស់គេនៅតែកក្តាន់ដោយមិនដឹងខ្លួន។

Anonymous said...

នៅ ​ថ្ងៃ​ដដែល​នោះ, មាន​សិស្សខ្ទើយ​ ពីរ​នាក់​ ធ្វើ​ដំណើ រ​ឆ្ពោះ​ទៅ​ ភូមិ​អេម៉ោស ចម្ងាយ​ប្រមាណ ​ដប់​មួយ​គីឡូម៉ែត្រ​ ពី​ក្រុង​យេរូសាឡឹម។ លុះមកដល់កន្លែងមួយស្ងាត់ក៍ចាប់ផ្តើមកក្តាន់គ្នាយ៉ាងត្រេកត្រអាល។

Anonymous said...

លោក​ពីឡាត ​ក៏​ពោល​ ទៅ​កាន់​ ពួក​នាយក ​បូជាចារ្យ និង​បណ្ដាជន​ ថា៖ «ខ្ញុំ ​ពុំ​ ឃើញ​អ្នក​នេះ មាន​ទោស ​អ្វី​ឡើយពីព្រោះគាត់កក្តាន់របស់គាត់ទេតើ។»

Anonymous said...

គេ​ ពិគ្រោះ​គ្នា​ ថា៖ «បើ​ យើង​ឆ្លើយ​ ថា, “កក្តាន់” គាត់ ​មុខ​ជា​សួរ​យើង ​ថា, “ហេតុ​អ្វីបានជាកក្តាន់ខុសទំនងបែបនេះ?”

Anonymous said...

Khmer Democrat និង KI media កក្តាន់គ្នាទៅវិញទៅមកទាល់តែឈាមច្រមុះរៀងៗខ្លួន។

Anonymous said...

Planting democracy tree in Cambodia
is like the finding the cure of AIDS.
If the finding the cure of aids still continue, so does the the planting democracy in Cambodia.

if you lose interest in CNRP just zip your lip. there is no need to follow the political movement of Cambodia unless you switch to CPP.

Common Sense said...

Hey 8:43 pm
Well said.
and 10:36 am, are you for real?
Back to school and take some Human Behavior and Social classes.

Anonymous said...

ki belong to theary seng is ok to me but please don't post her picture to much because all ki reader already now her. It like jenda she post alot of article but i only see picture of her one.

Anonymous said...

“The great secret of true success, of true happiness, is this: the man or woman who asks for no return, the perfectly unselfish person, is the most successful.”

Anonymous said...

I'm fed up to see almost every event, the pictures of Miss Theary Seng posing self-satisfied like a model. I've never thought she was a lawyer with such a posture.

Anonymous said...

ironically, people who love and have interest in cambodia are the one that often get involved.

Anonymous said...

the way i see it, challenging other have its time and place, but if someone is constantly challenges the other, it becomes trouble-making. that's something else. so, know when to stop and when to go.